jueves, 28 de febrero de 2008

Noves oportunitats de negoci: Taller de Màrqueting i preparació per a Bolonya

El taller de màrqueting s'ha fet especialment pensant en tu i en com t'has de posicionar davant els teus clients. El dona la Núria Marco, una consultora experta en formació personal.
La seva intervenció, que serà de dues hores, tindrà el següent contingut:

1. Sense client, no tens raó d’existir.
2. Recorda quant val un client.
3. Sempre has de tenir una actitud mental positiva.
4. Aprofita al màxim el teu temps.
5. Pensa abans de parlar.
6. Decideix què vols ser de gran.
7. T’has de comprometre amb l’excel·lència.
8. Mai no reneguis dels teus fracassos.
9. Controla els teus pensaments.
10. Anota les teves experiències.
11. No busquis l’èxit, ni t’hi acomodis.
12. Elimina tres paraules del teu diccionari: postergació, improvisació i impossible.
13. Treballa més intel·ligentment que els altres.
14. Busca el veritable significat del que fas.

Després de la Núria Marco, i fent una lleugera pausa amb un coffee break, en Juan Malaret, professor expert en negociació i lideratge, et donarà les claus per saber com dur a terme positivament una negociació amb els teus clients. Partint d'un exemple, analitzarà com has de posicionar-te perquè puguis obtenir el millor rendiment en les teves negociacions.

Finalment, i per concloure el matí, es posaran tots els temes tractats sobre la taula i es debatran casos pràctics també amb l'experiència d'una editora, la Iolanda Batallé, de Random House Mondadori i la Patricia Garcia, de l'Agència de Publicitat Villar Rosas.

A la tarda, l’Institut d’Indústries Culturals de la Generalitat de Catalunya ha organitzat una sessió en la que es parlarà sobre com fer de la Fira de Bolonya una oportunitat de negoci i a la que vindrà Robert Chinni, Project Manager de la pròpia fira.

Ja fa temps que des de l’APIC estem treballant el tema de les fires, i pensem que no només s’ha de treballar a nivell de la nostra entitat sinó que individualment has de saber aprofitar al màxim les oportunitats de negoci que s’hi donen. No és necessari que tinguis previst assistir a Bolonya perquè hi vinguis. Tota la informació que et donin et pot servir per altres fires i fins i tot per a qualsevol contacte comercial que hagis de fer.

Creiem que tant el Taller de Màrqueting com la sessió per Bolonya són una oportunitat única! Apunta-t'hi i reserva ja la teva plaça!

Per apuntar-te només has de posar-te en contacte amb l'APIC

Programa dilluns 3 de març de 2008.
MÀRKETING I NEGOCIACIÓ PER ALS IL· LUSTRADORS, Centre d’Art Santa Mònica
08:45 - 09:00 Rebuda assistents i Inscripcions
09:00-11:00 Màrketing per a il· lustradors a càrrec de Núria Marco, consultora de formació de Ledesma Consultores
11:00-11:30 Pausa cafè
11:30-13:00 /13:00-14:00 Tècniques de negociació a càrrec de Juan Malaret, professor expert en negociació i lideratge Taula rodona + casos pràctics amb la presència de Iolanda Batallé, editora de Bescoa, Montena & Lumen infantil (Random House Mondadori) i Patricia Garcia, de l’empresa de publicitat Villar Rosas.

PREPARANT LA BOLOGNA CHILDREN’S BOOK FAIR
16:30-16:45
Marisol López, directora de l’Àrea de Promoció Internacional de l’ICIC presenta la línia de subvencions per assistir a fires
16:45-17:00 Segimon Borràs, secretari de l’Associació d’Editors en Llengua Catalana, explica la presència del sector dins la Fira de Bolonya.
17:00-18:30 Robert Chinni, project manager de Bologna Children’s Book Fair, presenta la fira

1 comentario:

Anónimo dijo...

Zakaj pa ne:)